מבט אישי 12.09.2020

12 ספט

מבוא

1. את המבט האישי האחרון פרסמתי ב 10.11.2014 , ועברו  כבר   קרוב  ל  6  שנים  מאז,  והחלטתי שהגיע הזמן לתת מבט איש נוסף. במיוחד, שמבחינת מחקרי, חלו התפתחויות משמעותיות ביותר לכל חולי הסרטן, וגם אצלי באופן אישי.

השגים אחרונים בתחום המחקרים

2. במשך הזמן פרסמתי הרבה מאד מאמרים, ביניהם כאלה שהיום הייתי כותב אותם קצת אחרת, מפני  שידיעותיי  התרחבו  והועמקו  עם  הזמן, אבל החשוב הינו, שגם במאמרים אלה הנתונים המספריים שחישבתי, ביחס למה  שניתן  להשיג,  היו   תמיד מוטים  כלפי מטה,  זאת בגלל שיטת המחקר שלי, האומרת שאם אינך בטוח בפרמטר מסוים ב 100% , תעשה בדיקת רגישות של הפרמטר, בדרך המחמירה עם התוצאות הצפויות, ואם  גם  אז  אנו רואים שיפור, אזי הדבר ראוי לפרסום. בנוסף פרסמתי  כמה מאמרים  הקוראים תיגר על התפיסות הקיימות בתחום סרטן הערמונית והסרטן בכלל,  ביניהם:
א. מודל לתיאור הפיכת הסרטן לעמיד כנגד שלילת אנדרוגן-ללא צורך בשינוי גנטי
ב. יתרונות הכימותרפיה המטרונומית
ג. כיצד נוצרת העמידות כנגד הטפול הכימותרפי ולמה אף חולה בסרטן ערמונית או    שד (הורמונלי) לא צריך למות מהמחלה.
ד. הקץ לסרטן הערמונית וסרטן השד (ההורמונלי)- אסטרטגית שלושת המהלכים המנצחת את הסרטן
ה. אסטרטגית שני המהלכים המנצחת כל סרטן

דו"ח על מצבי הבריאותי

3. ‍נראה לי חשוב שאתן פה  דו"ח על מצבי הבריאותי, על  מנת שמי שעוקב אחר  האתר שלי יקבל בטחון שאכן מה שאני אומר זה לא סתם מילים, אלא דברים מוסמכים הניתנים למימוש, ואין  טוב  יותר  מאשר  דוגמה  אישית.  כרגע  אני כבר 14 שנים  עם  המחלה  והPSA  שלי הינו 0.03  , נכון  להיום  03.09.20   וזאת ללא טיפול הורמונלי.  הדבר הושג הודות לשלוב נכון, בין הדיאטה, והטיפולים הרפואיים הקונבנציונליים למיניהם. מאז המבט האישי האחרון עברתי 4 טיפולי הקרנות  SBRT  לבלוטות  לימפה  שונות  באזור האגן שהיו מוצלחות, כאשר על שתיים מהן אני הוא זה שהתעקשתי שאעבור אותן. כמו כן עברתי  6  סדרות טפולים  על  פי  המתואר  בעבודה הקץ לסרטן הערמונית וסרטן השד (ההורמונלי)- אסטרטגית שלושת המהלכים המנצחת את הסרטן
מאחר  והפרוצדורה  שלי  הופכת את המחלה לכרונית קלה   אוכל למשוך את הסיפור עד אשר אמות מסיבה אחרת לחלוטין, צריך  לזכור  שאני  כבר למעלה  מבן  81 . העובדות מראות שאפשר להשיג  את  המטרה,  שאף חולה בסרטן ערמונית או שד (הורמונלי) לא ימות מהמחלה.  האם כל אחד ישיג זאת?, אני בספק שאפילו מעטים ישיגו זאת והסיבה היא המערכת הרפואית הקשיחה, שלא נוטה לקבל שום שינויים, ובוודאי לא  ממי שאיננו רופא או  איזשהו פרופסור חוקר סרטן. 
4. טענתי  שהדיאטה  שלי  מפחיתה את דלקתיות גופנו, ובבדיקת CRP שעשיתי, שזו בדיקה הבודקת את רמת הדלקתיות בגופנו, התוצאה היתה 0.16 , כאשר הנורמה היא 0-0.5 . נבהיר שבמצבי דלקת,  נקבל תוצאה הגדולה אפילו פי 1000  ויותר, ראה ערך  C-Reactive_Protein   באתר של ויקי רפואה.
5. אני יליד יוני 1939 , כלומר אני כיום בן 81 פלוס, מצבי הבריאותי מצוין: משקלי 60 ק"ג גובהי 168 ס"מ BMI=21.5 באזור הטווח התקין. סוכר בדם בצום 85 תקין, לחץ דם ממוצע  113/66  כמו  של  אדם צעיר, אין  בעיות  לב, רמת  שומנים תקינה. דופק במנוחה 66, אני  הולך ברגל ללא בעיות מרחקים יחסית ארוכים, לעיתים אף 15 ק"מ, שמיעתי  תקינה,  ראייתי  תקינה, קורא,  כותב,  צופה  בטלוויזיה  ונוהג ללא משקפיים, כנראה אצטרך בקרוב ניתוח קטרקט, כל שיני עדיין בפי. בקיצור, אני אדם בריא. לאחרונה  בעקבות  נפילה, שברתי 4  צלעות וחוליה בחוט השדרה, החלמתי ללא טפול,  יש לי כאבים מפעם לפעם בגב, אך זה לא מונע ממני לעשות דבר.  בעיית הבריאות העיקרית היא כנראה הירידה החמורה בצפיפות העצם , והסכנה לשברים.
6. ההישג  הגדול  ביותר שלי  הושג  בעזרת אסטרטגיית שלשת  המהלכים, כאשר ב 6  סדרות של כ 3 חודשים כל אחת,  הכוללת  4 שבועות של טפול מטרונומי בטקסוטר ללא הדיאטה, חודש טפול הורמונלי בכדורי DES יחד עם הדיאטה, וכחודש עד חודש וחצי עם דיאטה בלבד, הצלחתי להוריד את הPSA באופן עקבי כלהלן: 0.8 , 0.45  , 0.13  , 0.07  , 0.04  ,  0.03  כאשר כל תוצאה היא ללא השפעת טפול הורמונלי.  שימו לב שלאחר 14 שנה, התוצאות שלי הינן כמו בתחילת הדרך, ואני יודע בוודאות שהדרך הזו תמיד פתוחה בפני, היא קלה לביצוע, וללא שום תופעות לוואי .
7. בצעתי רגרסיה לפונקציה אקספוננציאלית על התוצאות שנצפו, בתהליך שבוצע על פי  אסטרטגית שלשת המהלכים, וקבלתי  גרף  אקספוננציאלי יורד שמקדם הרגרסיה שלו הינו R=0.9861 , שזו התאמה פנטסטית.
       להלן הגרף:

8.אני מקווה, שהתוצאות שלי נותנות תקווה לחולים, ושקט נפשי, אך עליהם להבין את התהליך באופן יסודי, ועליהם להשגיח היטב היטב שמצבם לא יוחמר על ידי טפול רפואי שלא במקום.

סיכום

9. לכל חולי סרטן הערמונית וסרטן השד ההורמונלי וחולי סרטן סולידי כלשהו, אני אומר:
א. אתם יכולים לחיות חיים מלאים  ללא  שום  חשש , החשש היחידי שלכם  צריך להיות  מטיפול לא נכון ולא בזמן, שיביא אתכם למצב קשה, שאולי אי אפשר יהיה לטפל בו.
ב. הדבר החשוב ביותר, הינו: לימדו את הנושא, אל תפחדו מהמתמטיקה, כל המאמרים מלווים גם בהסברים  פשוטים  שיאפשרו  לכם  להבין לעומק את כל התופעות החשובות שאנו רואים. ולמה זה החשוב ביותר? כי זה יעזור לכם להתמודד מול הרופאים.
ג. הדבר החשוב  הבא  הינו, לעמוד  ולהילחם  שיינתן לכם  הטפול הכי  טוב שישנו והכי מוקדם, וזה הטפול  בעזרת אסטרטגית שלושת המהלכים, או  אסטרטגית שני המהלכים. אני יודע  שזה  קשה, אך עלינו  להלחם  לשנות  את ההנחיות הקיימות, האומרות   שאי  אפשר לתת  טפול  בטקסוטר, לחולה  סרטן  ערמונית  לפני  שהסרטן הפך עמיד לטפול ההורמונלי ולפני שהוא הפך להיות גרורתי.

בריאות טובה לכולנו

                               אליעזר יהושע

                                      חולון,  12 ספטמבר   2020 

הרשמו לאתר: הרישום בצד שמאל למעלה. חבל שתפסידו עדכונים, ומאמרים חשובים ביותר שיכולים להציל את חייכם.

הרישום אינו כרוך בשום התחייבות, ופרט לקבלת הודעות על חומר חדש באתרנו, לא תקבלו חומר נוסף.

אל תסתפקו בקריאת מאמר זה: אם הגעת הנה סימן שנושא הסרטן קשור אליך. הכנס לאתר https://survivewithcancer.wordpress.com/ דפדף בו וקרא את המאמרים החשובים שבו, אשר יכולים להציל את חייך בוודאות.

 

למי שמעוניין להתקשר או לכתוב

EMAIL: SHUKA_E@YAHOO.COM  CELLULAR: 054-5998736
   BEZEQ: 03-5506347

הפרטים נמצאים גם בסוף דף הבית                                          https://survivewithcancer.wordpress.com

 

 

 

 

2 תגובות to “מבט אישי 12.09.2020”

  1. yehonatan rimon 12 בספטמבר 2020 בשעה 14:31 #

    יוצא מן הכלל אליעזר!!יונתן

    Sent from Yahoo Mail for iPhone

    אהבתי

  2. Roni Einav 13 בספטמבר 2020 בשעה 5:53 #

    שנים טובות!!!

    אהבתי

כתיבת תגובה